Thursday, October 31, 2013

lelaki jepun ini memasak kemaluan beliau sebelum dijamukan kepada tetamu

Ini adalah tanpa ragu-ragu akan menjadi cerita yang paling aneh / menakutkan yang pernah anda membaca ... mungkin.
Ini adalah tweeter Mao Sugiyama dihantar kepada pengikutnya sehari sebelum kejadian ini berlaku.
"Please retweet. Saya menawarkan kemaluan lelaki saya (zakar penuh, testis, skrotum) sebagai hidangan 100,000 yen (kira-kira $ 1,250) .... Saya akan menyediakan dan memasak sebagaimana yang diminta oleh pembeli, di lokasi yang terpilih. "
Dalam apa yang hanya boleh digambarkan sebagai perayaan kanibalisme (Jepun tidak mempunyai undang-undang terhadap kanibalisme), Sugiyama, lahir sebagai seorang lelaki tetapi diri diterangkan "berjantina", menjalani penyingkiran kemaluan secara sukarela.
Sebagai seorang tukang masak dan seorang artis prestasi, Sugiyama memutuskan ia akan menjadi satu idea yang hebat untuk membuang dan memasak kemaluan beliau dan dijual kepada pembida tertinggi.
Pada hari kejadian itu, kira-kira 70 orang kebanyakannya berumur dua puluhan berkumpul, lima orang untuk setiap meja,mendengar piano dan perbincangan panel sebelum makan malam. Walaupun hanya lima hidangan alat kelamin itu ada, pengunjung lain telah disajikan dengan hidangan daging lembu dan daging  buaya.
Lima pemakan kemaluan itu terdiri daripada artis manga 32 tahun lelaki ( untuk "penyelidikan"katanya), beberapa pekerja kolar putih 30 tahun (yang "ingin tahu"), seorang wanita 22 tahun yang menarik (yang tertanya-tanya bagaimana ia akan rasa), dan seorang lagi berumur 29 tahun planner,Shigenobu Matsuzawa, yang menaip di tweeter sebelum acara itu, "Ia adalah peluang sekali dalam seumur hidup, jadi saya memutuskan untuk merangsang daripada masa ini untuk melakukannya."
gambar kemaluan tumis menunjukkan zakar dihiris dengan jelas kelihatan kavernosum dan uretra, satu buah zakar dihiris dengan rupa dan tekstur landak laut sushi, dan kulit buah zakar dengan kira-kira 3 mm pertumbuhan rambut kemaluan. (WHAT!)
Apa keputusan oleh si pemakan? Menurut blog post dipadam oleh Matsuzawa (salah satu daripada 5 bernasib baik), keras, akar zakar bergetahdan hampir mengbengkokkan garpu, dan dia meludah keluar selepas beberapa menguyah.
eeeeeeeyyyyyaaaaaaaakkkkkkkeeeeeerrrrrrr........
[sumber buzzfeed]

No comments:

Post a Comment