Thursday, October 31, 2013

cuba menjadi "hulk"tetapi tidak boleh bertukar semula kepada manusia

Seorang penduduk Vila Cruzeiro , Brazil , di mana beliau dikenali sebagai MC Marronzinho ,cleaner kolam renang Paulo (Paul) Henrique dos Santos, mengecat hijau kulitnya dalam usaha untuk kelihatan seperti Hulk untuk mengambil bahagian dalam ' Peace Race '.
Saya gembira untuk menghiburkan masyarakat setempat. Sekarang saya amat sedih, tidak tahu apa yang perlu dilakukan . Saya malu dengan keadaan ini.
Paulo membeli dua balang produk yang dibeli di kedai yang didakwa sebagai solek ... dan saya tidak fikir perkara ini adalah solek ... selepasl 20 kali mandi untuk membersihkan dirinya dari dakwat misteri, Paulo masih lagi hijau.
Saya menghabiskan masa di dalam bilik mandi cuba untuk membuangkan solek ini. Saya terpaksa meminta bantuan daripada teman wanita saya. Yang paling teruk adalah bahawa dakwat ini masih tidak tanggal. Produk ini "impregnated" dalam badan saya. Malah menggosok menggunakan bermacam-macam sabun,tetapi badan saya masih hijau - katanya.
Sekarang Paulo telah tidur di atas lantai di atas beg plastik sehingga dakwat tersebut hilang.
Dua soalan ... saya benar-benar perlu tahu mengapa dia menggunakan mangkuk tandas scrubber pada dirinya dan ... Adakah saya satu-satunya yang berfikir, adakah perempuan yang disebelahnya benar-benar teman wanita atau ibunya ?dan mungkin dia masih hijau kerana dia tidak pandai mengawal kemarahannya?hmmmmm......
[sumber globo]

No comments:

Post a Comment