Tuesday, October 29, 2013

pemuda ni sanggup menghabiskan hampir 100000 dolar hanya untuk kelihatan seperti justin bieber


plastic_surgery_justin_bieber_1
betul ke? Ya memang betul ... Bagaimana seorang lelaki 33 tahun yang mengagungkan Justin Bieber kita tidak akan tahu, mengapa  sebagai seorang lelaki yang matang sanggup menghabiskan wang simpanan beliau ($ 100,000) untuk kelihatan seperti Bieber, saya tidak mahu tahu.
pencipta lagu yang berasal dari LA,Toby Sheldon mengagungkan Bieber sehingga tahap,sanggup menghabiskan masa lima tahun dan hampir $ 100,000 hanya untuk kelihatan seperti bieber.
"Pembedahan bibir saya mengambil masa lebih sebulan untuk pulih dari," balas Sheldon. "Dan, selepas pembedahan kelopak mata saya, saya tidak boleh membuka mata saya selama seminggu."
Jika anda akan menghabiskan wang simpanan anda pada satu matlamat yang tidak masuk akal, sekurang-kurangnya pastikan anda mendapatkan matlamat itu! Anda kelihatan lebih seperti Stuart dari Mad TV.
plastic_surgery_justin_bieber_2

No comments:

Post a Comment