Wednesday, October 30, 2013

tatu yang hanya boleh dilihat melalui telefon pintar dan tablet



digital- tatu

Jika tidak dikenali sebagai tatu digital, implan digunakan sebagai ruang simpanan untuk seni digital. Prosedur yang unik telah berani yang diambil oleh Anthony Antonellis yang juga mencatatkan video keseluruhan proses. Dengan pencapaian itu, beliau kini dianggap sebagai orang pertama di dunia yang mempunyai tatu digital.

Cip miniscule telah ditanam di tangan Antonellis 'oleh artis pengubahsuaian badan daripada Brooklyn. Artis dihiris membuka sebahagian kecil daripada kulit di tangannya , dimasukkan implan yang bersalut dalam kapsul kaca kecil, dan kemudian dijahit kembali kulit untuk menutupnya.

Sihir itu bermula apabila Antonellis diletakkan telefon pintar itu di atas implan. Sebaik sahaja dia berbuat demikian, salah satu daripada GIF peribadi beliau muncul . Beliau bercadang untuk menggunakan cip dalam menyimpan seni digital. Beliau boleh menukar kandungan melalui telefon beliau.

Menurut Antonellis , terdapat perkara-perkara lain yang cip yang boleh dilakukan selain daripada menjaga GIF . Ia boleh menyimpan fail-fail lain seperti MIDI, JPGs , dan seni walaupun ASCII. Melalui mikro Kurasi , artis lain boleh menghantar karya mereka dalam pelbagai format hanya selagi mereka berada dalam saiz fail terhad.

Antonellis juga bekerja di sebuah aplikasi yang akan serasi dengan implan. Aplikasi ini akan bertindak sebagai antara muka di mana GIF boleh dimuat turun dari cip kepada mana-mana peranti Android walaupun tidak ada sambungan internet. Ia juga akan memaparkan maklumat tambahan pada karya seni seperti butir-butir atau pautan ke laman web rasmi artis. Seperti app masih dalam peringkat membangun, terdapat versi mudah disediakan untuk menikmati ciri-ciri yang menggunakan data NDEF . NDEF menjana URL yang kemudian menunjukkan salinan cermin apa implan penyimpanan.

No comments:

Post a Comment