Tuesday, June 11, 2013

tablet terbesar didunia

Panasonic membentangkan tablet pertama di dunia dengan resolusi 4K, yang dikenali sebagai Ultra HD. Walaupun tiap-tiap syarikat pembuatan TV sibuk dalam memaparkan dan mempamerkan dunia dengan skrin resolusi 4K rata dalam saiz keterlaluan dengan tanda harga dalam berpuluh-puluh ribu, Panasonic hanya melakukan perkara yang sama dalam hanya 20 tablet inci. Ini 20 inci "Panasonic Tablet" adalah sekeping hebat tak menentukan teknologi mikro.

tablet terbaru keluaran panasonic yang merupakan tablet yang terbesar didunia. Ciri-ciri termasuk Panasonic Tablet Windows 8 Pro dan mempunyai 1.8GHz Intel Core pemproses I5, NVIDIA GeForce Grafik, 4GB RAM, 128GB SSD, 2.0 port USB dan slot kad microSD. Ia juga menyokong stilus khas untuk melukis bersama ketepatan dan masa bateri tablet hanya dua jam.

Panasonic mengumumkan bahawa tablet 20-inci 4K direka untuk profesional seni bina, editor video dan mana-mana profesional yang mungkin menggunakan piksel tambahan kepada keupayaan maksimum. Menakjubkan adalah satu-satunya perkataan yang boleh menggambarkan 3,840-by-2, 560 resolusi paparan IPSa tablet 0.4-inci tebal itu.

Skrin tablet 5.3 paun mempunyai ketumpatan yang tajam 230 piksel per inci dan membuat merenung pelan terperinci yang menarik. Pembiakan warna kelihatan tepat dan 10 mata pengesanan pelbagai sentuhan tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda kependaman. Panasonic masih belum mengumumkan apa-apa maklumat harga atau mana-mana tarikh siaran bagi 20 inci Tablet, tetapi anda perlu mempunyai poket penuh dengan wang jika anda sedang mempertimbangkan ia.


No comments:

Post a Comment